مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

زمینه سازی هاشمی برای توطئه تقلب در انتخابات !!


ادعای تقلب

هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 نیز در زمره کسانی بود که بدون توجه به هشدارهای مکرر رهبر انقلاب اسلامی ، دانسته یا ندانسته به شبهه احتمال تقلب در انتخابات دامن می زدند و این اقدام او با در نظر گرفتن وزن و جایگاهش در عرصه سیاسی ایرا ن ، کمک شایانی به پیشبرد پروژه اتهام تقلب محسوب می شد . هاشمی چند ماه قبل از برگزاری انتخابات در اظهارات عجیبی که در تعارض کامل با رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری قرار داشت ، تلویحا از احتمال بروز تقلب سخن گفت :

« مردم هیچ گاه ضد انقلاب نمی شوند و اگر احساس کنند رأی شان جور دیگری خوتنده می شود و تأثیرگذار نیست و نیز احساس کنند نمی توانند نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند ، حضورشان ضعیف می شود . خبرگزاری کار ایران 12/9/87 »

مدتی بعد هاشمی در جریان مصاحبه ای در ویژنامه همشهری منتشر گردید ، ادعاهای پیشین خود را این بار با لحن صریح تری تکرار نمود :

« شاید در یک سطح معمولی که انتخابات با 30 تا 40 درصد حضور مردم باشد ، آرای مردم کمتر تأثیر داشته باشد. چون دستکاری در آن حالت خیلی آسان تر می شود ... ولی اگر انبوه مردم بیایند یعنی از همه نزدیک 47 تا 48 میلیون نفر حائز شرایط رأی دادن به صحنه بیایند ، فکر میکنم کسی نمی تواند به این آسانی سلامت انتخابات را مخدوش کند ... الان احساس می کنم متأسفانه کسانی پیدا شدند که روزی مولفه القلوب بودند ولان متولی شدند و این افراد خود را قیم می دانند . شاید افکارشان به آنها می گوید که شما می توانید به خاطر مصالحی که تشخیص می دهید ، اگر بتوانید در رأی مردم دست ببرید ... چون علائمی از این مسائل در بعضی جاها می بینیم ، قدری بیشتر تکرار می کنم .ویژه نامه همشهری اردیبهشت 88  »

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد