مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

علت سکوت..


کارنامه هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه عمیق 88 در پیشگاه اسلام و ملت ایران کارنامه قابل قبولی بر جای نگذاشت و با لحاظ کردن مصالح شخصی ، سیاست « سکوت کردن ، کنار کشیدن و حرف نزدن » را به جای روشنگری و شبهه زدائی برگزید .

به نظر می رسد سیطره تفکر عملگرائی بر رفتار هاشمی همواره سبب گردیده تا طیف های فرصت طلب معاند اسلام و انقلاب بر وی طمع ورزند و بکوشند تا از ظرفیت او در راستای پیشبرد مقاصد خویش سوء استفاده نمایند که این مسئله می تواند پیامدهای خطرناکی را برای سیاستمدار برجسته جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد.

اگر مصلحت اندیشی و عمل گرائی هاشمی را با رویکرد ایدئولوژیک و تکلیف محور مقام معظم رهبری مقایسه نمائیم ، نتایج معناداری به دست خواهد آمد که در فهم تفاوت بنیادین این دو نگرش موثر خواهد بود .

رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان و جوانان قم مورخه 4/8/1389 اظهار می دارند :

.. بعضی ها حقایقی را می دانند ، اما برای اقدام تصمیم نمی گیرند ، برای اظهار تصمیم نمی گیرند ؛ برای ایستادن در موضع حق و دفاع از حق تصمیم نمی گیرند . البته این تصمیم نگرفتن هم عللی دارد :

گاهی عافیت طلبی است ، گاهی تنزه طلبی است ، گاهی هوای نفس است ، گاهی شهوات است ، گاهی ملاحظه منافع شخصی خود است ، گاهی لجاجت است . یک حرفی را زده است ، می خواهد پای این حرف بایستد ، به خاطر اینکه ننگش می کند از حرف خودش برگردد....

عامل اصلی اینها غفلت از ذکر پروردگار ، غفلت از وظیفه ، غفلت از مرگ ، غفلت از قیامت است ؛ اینها موجب می شود که به کلی صدوهشتاد درجه جهت گیری شان عوض شود .    

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد