مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

جانبداری از فرزندان!!


نکته قابل تأمل در مورد هاشمی !!

 نکته بسیار تأمل برانگیز در مورد هاشمی رفسنجانی ، نقش آفرینی پررنگ اعضای خانواده وی خصوصا دو فرزندش فائزه و مهدی هاشمی در خلال آشوب های پس از انتخابات  به عنوان حامیان جریان فتنه بود که علامت سوال بزرگی را در مقابل وی قرار می داد. در تاریخ 30خرداد 1388 رسانه های خبری دستگیری پنج تن از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی را باحکم مرجع قضائی گزارش کردند.

« شبکه ایران نوشت : فائزه هاشمی ، دختر وی {مونا لاهوتی }، همسر حسین مرعشی ، دختر مرعشی  و خواهر زن وی از جمله دستگیر شدگان هستند .این پنج نفر در تجمعات غیر قانونی خیابان آزادی در حال تحریک و تشویق اغتشاشگران بودند. »

همچنین مهدی هاشمی نیز که به دلیل وجود شواهد و مدارک متقنی دال بر اقدامات غیرقانونی وی در ساماندهی اغتشاشات تحت پیگرد نیروهای امکنیتی قرار داشت ، به بهانه انجام مأموریت از سوی دانشگاه آزاد ، خاک کشور را ترک کرد ودر لندن اقامت گزید.

تشکیل پرونده و اعلام جرم علیه فرزندان هاشمی توسط دستگاه قضائی کشور در حالی انجام می گرفت که شخص وی همچنان به جانبداری از آنان می پرداخت و از پذیرش توصیه موکد برخی دوستان دلسوز مبنی بر گره نزدن سرنوشت و آبروی خود به فرزندانش و موضع گیری در برابر اقداماتشان سرسختانه امتناع می ورزید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد