مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

حضور فائزه هاشمی در تجمعات غیر قانونی


اظهارات فائزه هاشمی در کف خیابان

فائزه هاشمی پس از برگزاری انتخابات ، ضمن شرکت در تجمعات غیر قانونی معترضین با اظهارات توهین آمیز ، نظام را آشکارا به تقلب گسترده در آرای مردم متهم می ساخت . وی در حاشیه گردهمائی میدان آزادی در 25 خرداد 1388 اظهار داشت :

« همه نمایندگان کاندیداها و همه ناظران را اخراج کردند . سر شمارش آراء و تجمیع آراء و تمامی مراحلی که قانون گفته آنها را راه ندادند ...

 مگر اینها 57 میلیون تعرفه چاپ نکردند ؟ یعنی 17 میلیون بیش از رأی دهنده ها. پس این 17 میلیون کجا رفت ؟ اینها را پر کردند و ریختند داخل صندوق ها ، صندوق ها را کامل کردند ....

از آنجائی که ناظران را اخراج کرده بودند ، کسی صورت جلسه ها را امضاء نکرده . حتی کسانی هم که حضور داشتند امضاء نکردند. بنابراین اینها سندی ندارند ...

ما یک دموکراسی نیم بندی در کشور داریم . مثلا من یک دوره در انتخابات شرکت می کنم و با رأی بالا رأی می آورم ولی در یک دوره دیگر رأی نمی آورم . اساسا تاریخ ما مشکل دارد و به لحاظ روانشناسی ، جامعه ما « قهرمان ساز و اسطوره کش » است . یعنی عده ای را یک روز می بریم بالا و یم روز می اندازیم پائین . سیستم روانشناسی جامعه ما اشکال دارد. »

شنبه پس از انتخابات محمد سعید کاوه   

علت سکوت..


کارنامه هاشمی رفسنجانی

هاشمی رفسنجانی در جریان فتنه عمیق 88 در پیشگاه اسلام و ملت ایران کارنامه قابل قبولی بر جای نگذاشت و با لحاظ کردن مصالح شخصی ، سیاست « سکوت کردن ، کنار کشیدن و حرف نزدن » را به جای روشنگری و شبهه زدائی برگزید .

به نظر می رسد سیطره تفکر عملگرائی بر رفتار هاشمی همواره سبب گردیده تا طیف های فرصت طلب معاند اسلام و انقلاب بر وی طمع ورزند و بکوشند تا از ظرفیت او در راستای پیشبرد مقاصد خویش سوء استفاده نمایند که این مسئله می تواند پیامدهای خطرناکی را برای سیاستمدار برجسته جمهوری اسلامی به همراه داشته باشد.

اگر مصلحت اندیشی و عمل گرائی هاشمی را با رویکرد ایدئولوژیک و تکلیف محور مقام معظم رهبری مقایسه نمائیم ، نتایج معناداری به دست خواهد آمد که در فهم تفاوت بنیادین این دو نگرش موثر خواهد بود .

رهبر انقلاب در دیدار دانشجویان و جوانان قم مورخه 4/8/1389 اظهار می دارند :

.. بعضی ها حقایقی را می دانند ، اما برای اقدام تصمیم نمی گیرند ، برای اظهار تصمیم نمی گیرند ؛ برای ایستادن در موضع حق و دفاع از حق تصمیم نمی گیرند . البته این تصمیم نگرفتن هم عللی دارد :

گاهی عافیت طلبی است ، گاهی تنزه طلبی است ، گاهی هوای نفس است ، گاهی شهوات است ، گاهی ملاحظه منافع شخصی خود است ، گاهی لجاجت است . یک حرفی را زده است ، می خواهد پای این حرف بایستد ، به خاطر اینکه ننگش می کند از حرف خودش برگردد....

عامل اصلی اینها غفلت از ذکر پروردگار ، غفلت از وظیفه ، غفلت از مرگ ، غفلت از قیامت است ؛ اینها موجب می شود که به کلی صدوهشتاد درجه جهت گیری شان عوض شود .    

تردید افکنی هاشمی در انتخابات


هاشمی در اردیبهشت ماه 88 از تریبون وحدت بخش نماز جمعه نیز برای تردید افکنی در خصوص انتخابات استفاده کرد :

 « باید به طوری جدی تلاش شود تا سلامت انتخابات برای مردم مشخص شود تا با خیال راحت بروند و رأی دهند. بیانات رهبری بسیار آرامش دهنده بود . نمی خواهم بگویم که غیر از این است ؛ اما در تبلیغاتی که می شود ، ضرورت دارد که علائم روشنی برای سلامت  اتنخابات نشان داده شود. » خطبه نمازجمعه 4/2/88

جالب اینجاست که مسئله شبهه افکنی در انتخابات و طرح احتمال تقلب را می توان حتی در اظهارات برخی از اعضای خانواده هاشمی نیز سراغ گرفت که انعکاس چنین اظهاراتی از سوی طبقه خواص ، آثار مخربی را برای عوام جامعه در آن برهه حساس به دنبال داشت .


http://s4.picofile.com/file/7769859672/%D8%B1%D9%81%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D9%88%D8%B9%D9%81%D8%AA.jpeg

برای مثال « عفت شریعتی » همسر هاشمی رفسنجانی در روز انتخابات با حضور در حوزه  اخذ رأی حسینیه جماران و در جمع خبرنگاران به جوسازی درباره سلامت انتخابات پرداخت و با اعلام اینکه به میرحسین موسوی رأی داده است ، گفت :

« امیدوارم که تقلبی صورت نگیرد که اگر این اتفاق بیفتد ، من در پل صراط از آنها نخواهم گذشت . اگر تقلب شود از مردم می خواهم با حضور در خیابان ها واکنش نشان دهند ، اما در صورتی که تقلب انجام نشود ف مطمئن هستم که میر حسین موسوی رأی خواهد آورد . » روزنامه ایران 23/3/88

زندگی مادی رهبران ؟


امام علی ( علیه السلام ) همیشه می فرمود :

ای اهل کوفه !

 اگر از نزد شما بیرون شدم و

جز وسائل شخصی زندگی و بارکش و غلام خود ،

چیزی با خود بردم به شما خیانت کرده ام !

زمینه سازی هاشمی برای توطئه تقلب در انتخابات !!


ادعای تقلب

هاشمی رفسنجانی در فتنه 88 نیز در زمره کسانی بود که بدون توجه به هشدارهای مکرر رهبر انقلاب اسلامی ، دانسته یا ندانسته به شبهه احتمال تقلب در انتخابات دامن می زدند و این اقدام او با در نظر گرفتن وزن و جایگاهش در عرصه سیاسی ایرا ن ، کمک شایانی به پیشبرد پروژه اتهام تقلب محسوب می شد . هاشمی چند ماه قبل از برگزاری انتخابات در اظهارات عجیبی که در تعارض کامل با رهنمودهای روشنگر مقام معظم رهبری قرار داشت ، تلویحا از احتمال بروز تقلب سخن گفت :

« مردم هیچ گاه ضد انقلاب نمی شوند و اگر احساس کنند رأی شان جور دیگری خوتنده می شود و تأثیرگذار نیست و نیز احساس کنند نمی توانند نقش خود را به خوبی در جامعه ایفا کنند ، حضورشان ضعیف می شود . خبرگزاری کار ایران 12/9/87 »

مدتی بعد هاشمی در جریان مصاحبه ای در ویژنامه همشهری منتشر گردید ، ادعاهای پیشین خود را این بار با لحن صریح تری تکرار نمود :

« شاید در یک سطح معمولی که انتخابات با 30 تا 40 درصد حضور مردم باشد ، آرای مردم کمتر تأثیر داشته باشد. چون دستکاری در آن حالت خیلی آسان تر می شود ... ولی اگر انبوه مردم بیایند یعنی از همه نزدیک 47 تا 48 میلیون نفر حائز شرایط رأی دادن به صحنه بیایند ، فکر میکنم کسی نمی تواند به این آسانی سلامت انتخابات را مخدوش کند ... الان احساس می کنم متأسفانه کسانی پیدا شدند که روزی مولفه القلوب بودند ولان متولی شدند و این افراد خود را قیم می دانند . شاید افکارشان به آنها می گوید که شما می توانید به خاطر مصالحی که تشخیص می دهید ، اگر بتوانید در رأی مردم دست ببرید ... چون علائمی از این مسائل در بعضی جاها می بینیم ، قدری بیشتر تکرار می کنم .ویژه نامه همشهری اردیبهشت 88  »

 

جانبداری از فرزندان!!


نکته قابل تأمل در مورد هاشمی !!

 نکته بسیار تأمل برانگیز در مورد هاشمی رفسنجانی ، نقش آفرینی پررنگ اعضای خانواده وی خصوصا دو فرزندش فائزه و مهدی هاشمی در خلال آشوب های پس از انتخابات  به عنوان حامیان جریان فتنه بود که علامت سوال بزرگی را در مقابل وی قرار می داد. در تاریخ 30خرداد 1388 رسانه های خبری دستگیری پنج تن از اعضای خانواده هاشمی رفسنجانی را باحکم مرجع قضائی گزارش کردند.

« شبکه ایران نوشت : فائزه هاشمی ، دختر وی {مونا لاهوتی }، همسر حسین مرعشی ، دختر مرعشی  و خواهر زن وی از جمله دستگیر شدگان هستند .این پنج نفر در تجمعات غیر قانونی خیابان آزادی در حال تحریک و تشویق اغتشاشگران بودند. »

همچنین مهدی هاشمی نیز که به دلیل وجود شواهد و مدارک متقنی دال بر اقدامات غیرقانونی وی در ساماندهی اغتشاشات تحت پیگرد نیروهای امکنیتی قرار داشت ، به بهانه انجام مأموریت از سوی دانشگاه آزاد ، خاک کشور را ترک کرد ودر لندن اقامت گزید.

تشکیل پرونده و اعلام جرم علیه فرزندان هاشمی توسط دستگاه قضائی کشور در حالی انجام می گرفت که شخص وی همچنان به جانبداری از آنان می پرداخت و از پذیرش توصیه موکد برخی دوستان دلسوز مبنی بر گره نزدن سرنوشت و آبروی خود به فرزندانش و موضع گیری در برابر اقداماتشان سرسختانه امتناع می ورزید.

 

مرگ بر ضد ولایت فقیه


آ یه الله یزدی شامگاه سه شنبه مورخه 24 اردیبهشت

در جمع خادمین مراسم اعتکاف استان قم

باصدای بغض کرده افزود :

امروز رهبری تنها است و دوستان نزدیکش شمشیر را از رو بستند

معتفکین برای حفظ نظام اسلامی دعا کنند..

حلقه ارومیه تا پاستور


ادامه مطلب قبلی

 این بار حلقه ارومیه  و اردبیل در شورای شهر و شهرداری تهران گرد هم می آیندو لینک های جدیدی هم به آن اضافه می شوند . از این جا به بعد روابط آقای احمدی نژاد و آقای مشائی وارد فاز جدیدی می شود که روابط امروز ناشی از پیوندی است که از زمان تصدی شهرداری تهران به بعد ، بین آقای احمدی نژاد و آقای مشائی شکل گرفت . آقای مشائی درز دولت اول به سازمان میراث فرهنگی می رود اما عملا قدرت ایشان در آن چهارچوب در حد معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث فرهنگی نیست و بیشتر از آن تعریف می شود .


http://s4.picofile.com/file/7763574622/%D8%A7%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%AA.jpeg


 در دور دوم ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد هم که مسئله معاون اولی آقای مشائی پیش می آید، کار به جائی می رسد که رهبری دخالت می کنند و آقای احمدی نژاد بی توجهی می کند .آقای ابوترابی مسئول پیگیری موضوع و علنی کردن نامه رهبری می شود ولی باز هم آقای احمدی نژاد آقای مشائی را کنار نمی گذارد و این خود مشائی است که کنار می رود و آقای احمدی نژاد ارادت و باور خود را به آقای مشائی ، به این طریق نشان می دهد.

امروز اختیارات و جایگاه آقای مشائی بسیار فراتر از ریاست دفتر رئیس جمهور است .شما ببینید نماینده رئیس جمهور در امور خاور میانه ، مسئولیت کمیته فرهنگی دولت وایرانیان خارج از کشور ، مسئولیت در مناطق آزاد و ... چه ربطی به رئیس دفتر رئیس جمهور دارد و از همه این ها گذشته اظهارات مشائی است که مناقشاتی اساسی در درون جریان اصول گرائی ایجاد کرده است.

کار به جائی می رسد که آیت الله مصباح یزدی نیز از مواضع آقای مشائی با تعبیر سخنان بی شرمانه یاد می کند که این ماورای نظرات امثال آقایان فیروزآبادی و مطهری و غیره است .

شما دیدید که آقای رئیس جمهور در مقام حمایت از آقای مشائی با برادر خود داوود احمدی نژاد هم تعارف نمی کند و در هفته آخر دولت نهم در حالی که اگر حتی یک وزیر از دولت کنار می رفت ، کابینه به رأی اعتماد مجدد مجلس نیاز پیدا می کرد ، وی در برکنار کردن سه وزیری که از چهره های شاخص کابینه هم بودند و با آقای مشائی مخالفت کرده بودند ، درنگ نمی کند .


http://s4.picofile.com/file/7763574836/%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%BA%D8%A7%D8%B1.jpeg

 

از اردبیل تا پاستور


حلقه ارومیه  

در دولت نهم و دهم شاهد حضور مجموعه ای از افرادی به همراه رئیس جمهور بودیم که در 30 سال گذشته این ها با هم همراه بوده اند . خاستگاه قبل از انقلاب این گروه دانشگاه علم و صنعت است که در آن افرادی مثل ثمره هاشمی و علی احمدی حضور داشته اند و بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز این افراد در یک حوزه فکری فرهنگی و با دیدگاهی « امام زمانی » این همراهی خود را ادامه داده اند.

اولین حضور اجرائی این افراد در استان آذربایجان غربی و کردستان است که اتفاق می افتد .آقایان شیخ عطار ، تابش ، مشائی ، علی آبادی ، محصولی ، حسین طاهری ، استاندار وقت آذربایجان غربی و عده ای دیگر ، یاران جدید این جمع هستند .

در آن مقطع ، محصولی فرمانده سپاه منطقه بود ، علی آبادی مسئول اداره راه قدس ، مشائی هم از نیروهای سپاه تنکابن به شمار می رفت وبعد به وزارت اطلاعات پیوست .

آقای احمدی نژاد هم ابتدا بخشدار ماکو بود و بعد فرماندار خوی می شود . در همین مقطع ،آقای محصولی فرماندار ارومیه است و آقای شیخ عطار در همان زمان استاندار می شود و آقای ثمره هاشمی معاون سیاسی آقای شیخ عطار بوده و آقای تابش هم استاندار می شود .

در دولت دوم آقای هاشمی رفسنجانی ، این تیم باز قدرت می گیرد .آقای مشائی در این مقطع مدیر کل اجتماعی وزارت کشور می شود و با آقای تابش که معاون سیاسی وزارت کشور است به صورت مستقیم کار می کند و آقای احمدی نژاد هم استاندار اردبیل شده و آقای محصولی را در آن جا به همکاری دعوت می کند و آن حلقه آذربایجان غربی ، در اردبیل متبلور می شود .

 در این حلقه جدید افرادی مثل آقای محرابیان وزیر صنایع ،آقای نیکزاد وزیر مسکن ،آقای عباس زاده مشکینی ، آقای فتح اللهی وارد می شوند و ارتباطات عناصر این حلقه محکم تر می شود .

این وضع ادامه دارد تا دوم خرداد که باعث حذف این مجموعه از مدار کارهای اداری می شود .در این روند ، آقای احمدی نژاد به دنبال اخذ مدرک دکترا می رود و آقای مشائی به رادیو پیام می رود . به نظر می رسد که از همان زمانی که نامبرده در وزارت کشور بود و بعد در رادیو پیام  ، اساسا یک مشی تقریبا ثابتی را در حوزه نظر و عمل داشته است . وی حتی قبل از حضور در وزارت کشور از همکاران وزارت اطلاعات بوده که به دلیل گرایش به جریان های خاص « مهدویت گرا » به صورت محترمانه از این وزارت خانه کنار گذاشته می شود ولی نشان می دهد که برای پایبندی به اعتقاداتش حاضر است هزینه بدهد.

در اواسط دوره دوم دولت آقای خاتمی و انتخابات دوره دوم شوراها جریانی به نام آبادگران پا به عرصه می گذارد .

ادامه دارد........

عکس العمل احمدی نژاد در صورت رد صلاحیت مشائی؟


رد صلاحیت مشائی   

چند سال قبل  سایت جهان مدعی شد :

آیت الله جنتی در جلسه ای درباره کاندیداتوری مشائی گفته است : (( مگر من مرده باشم که فلانی در انتخابات بعدی برای ریاست جمهوری تائید صلاحیت شود ، اگر من هم از دنیا بروم ،جانشینانم هرگز این فرد را برای انتخابات ریاست جمهوری تأئید صلاحیت نخواهند کرد .))

یا اینکه آیت الله یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و عضو شورای نگهبان نیز در گفت و گو با نشریه پنجره با انتقاد شدید از مشائی او را فردی توصیف کرد که (( ازپول و موقعیت استفاده می کند و بر این تصور است که با این کارها می تواند رئیس جمهور آینده شود )) وی می افزاید :     (( اگر آقای مشائی به عنوان رئیس جمهوری مطرح شود اولین تشکلی که رسما و صریحا مخالفت خواهد کرد جامعه مدرسین است ...))

به نظر شما با توجه به روحیات دکتر احمدی نژاد عکس العمل وی در صورت ردّ صلاحیت مشائی چه خواهد بود ؟ و آیا تیم احمدی نژاد نمی دانستند که مشائی رد صلاحیت می شود ؟

.. فتنه بزرگتر در راه است ؟


http://s4.picofile.com/file/7760724294/%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C1.jpeg

نگران نباشید ما تجربه 9 دی را داریم ...

یعنی بصیرت مردم فهیم و

ولایتمدار ایران اسلامی