مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

عصای رهبری

 عصای آقای خامنه ای عظمت اسلام است

 

حاج احمدآقا روی صندلی نشست چای بخورد. مانشستیم باایشان صحبت کردن . احمد اقا گفتند : من توی اتاق امام وجاهائی که امام تردد می کرد و آن جائی که سخنرانی می کرد ، یک میکروفن و یک کلید داشتم که اگر امام حالشان مساعد نبود ، هرجا حالشان به هم خورد ، یکی از این کلیدها را فشار بدهند تا دکتر طباطبائی و من بدویم توی اتاق . چون این اواخر دیگر امام مشکل قلبی شان خیلی حاد شده بود .

من توی اتاق خودمان دراز کشیده بودم . ساعت هفت غروب ، صدای زنگ خطر امام در آمد . من یادم نیست که چیزی پوشیدم یا نه ، از اتاقمان تا توی اتاق امام دویدم . وقتی آمدم کنار امام ، فکر کردم امام دوباره سکته کرده اند . امام چمباتمه نشسته بود و جفت دست هایش جلوی زانوهایش بود و به تلویزیون داشت نگاه می کرد . من با این صحنه که روبرو شدم ، با تلویزیون کاری نداشتم ؛ همه ذهنم امام بود . گفتم آقا !

تا گفتم آقا ، ایشان گفتند : احمد ! بشین ، بشین .

من نشستم . گفتند : نگاه کن.

نگاه کردم دیدم اخبار ساعت هفت ، دیدار آقای خامنه ای و کیم ایل سونگ را نشان می دهد . در آن دیدار چند روزه آقای خامنه ای از کره . گفتند نگاه کنید ، نگذارید دیر بشود ، چند بار من به شما و آقای هاشمی گفتم مطرح کنید آقای خامنه ای را .این عظمت را آدم می بیند کیف می کند !این عصائی که آقای خامنه ای بلند می کند تو سان نظامی ، این عظمت اسلام است ، کیف می کنم من می بینم این را.

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد