مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

آثار و برکات صلوات

صلوات برتر از بیست هزار سال عبادت ملائکه

وقتی که پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در شب معراج به آسمان چهارم رسید فرشته ای را دید که لوحی در پیش روی خود نهاده و در آن نگاه می کند و مانند رودی اشک از دیدگان می ریزد .آن ملک متوجه حضور رسول خدا ( صلی الله علیه وآله وسلم ) در آسمان چهارم نشد و لذا جبرئیل با بال خود به او زد و هنگامی که ملک متوجه شد بلافاصله رکاب آن حضرت را بوسید و تعظیم و اکرام نمود و عرض کرد : یارسول الله مرا معذور بدارید چرا که نور زیادی از این لوح  متصاعد بود و به همین جهت من متوجه حضور شما نشدم .

آن حضرت فرمودند : در این لوح چه چیزی نوشته شده است ؟ ملک عرض کرد در این لوح نوشته است :  

http://s3.picofile.com/file/7665133010/%D9%84%D8%A7%D8%A7%D9%84%D9%87_%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87.jpg


« لااله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله »

سپس ملک گفت من دو رکعت نماز به جا آوردم که بیست هزار سال طول کشیده است . به امر خدا پنج هزار سال در قیام و پنج هزار سال در رکوع و پنج هزار سال در سجود و پنج هزار سال در حال تشهد بودم حالا ثواب این نماز را به شما هدیه می کنم که از قصور من بگذرید.

حضرت فرمودند : من به نماز و طاعت تو احتیاج ندارم . فرشته عرض کرد پس آن را هدیه می کنم به امت شما . باز فرمودند : که امت من احتیاج به نماز تو ندارند ، به عزت خدا هر کسی از گناهکاران امت من یک بار صلوات بفرستد ثواب آن از بیست هزار سال طاعت تو برتر است .

امالی صدوق ج3 ص 429

نظرات 1 + ارسال نظر
حسن نوری پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 http://yakarimoyarab.blogfa.com

الهم صل علی محمدواله

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد