مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

آثارو برکات صلوات


 صلوات عامل تغییر چهره انسان در برزخ

شخصی را در حال طواف مکه معظمه ملاقات کردند که او غیر از صلوات بر پیامبر ذکر دیگری بر زبان جاری نمی کرد . از او پرسیدند چرا به ذکری که در طواف و سایر مواقف مأثور است قیام نمیکنی ؟ گفت : من با خود عهد کرده ام که پیوسته به ذکر صلوات اشتغال ورزم و علت آن این است که وقتی پدرم از دنیا رفت چهره او پس از مردن مثل الاغ شده بود .پس از آنکه پدرم را این گونه دیدم بسیار اندوهگین شدم و از هوش رفتم.

در عالم رویا رسول خدا ( صلی الله علیه وآله وسلم ) را زیارت کردم و دامن ایشان را گرفتم و التماس نمودم و علت تغییر صورت پدرم را سوال نمودم . حضرت فرمودند : پدرت ربا خوار بود و خاصیت ربا خواری این است که انسان به خاطر این گناه بزرگی که مرتکب شده صورتش مبدل به الاغ می شود . اما چون پدر تو هرشب موقع خوابیدن صد مرتبه بر من صلوات می فرستاد صورتش را به حال اولیه اش برمی گردانم.

وقتی که به هوش آمدم و نگاه به صورت پدرم کردم دیدم که صورتش چون ماه می درخشد برای دفن او اقدام نمودم و در راه شنیدم که هاتفی می گوید : سبب عنایت خدای رحمان و غفران وآمرزش او صلواتی بود که بر رسول خدا ( صلی الله علیه وآله و سلم ) فرستاده . لذا از همان وقت عهد نمودم که بسیار صلوات بفرستم .

خزینه الجواهر فی زینه المنابر ص587

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:11

برای سلامتی شما با خانواده نذر صلوات نموده ایم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد