مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

لباس شب عید نیازمندان


کمک به نیازمندان و ایتام

اولین منزل از سفر آخرت ، مرگ است . عقبه ای است بسیار دشوار زیرا سختی ها از هر طرف به محتضر رو می کند ؛ از طرفی شدت درد و بسته شدن زبان  و رفتن قوا از اندام ، از طرف دیگر ناله و ضجه خانواده و وداع آنها با او و غم یتیمی و بی کس شدن بچه های خود ، از طرف دیگر جداشدن از مال و منزل و املاک و سرمایه ها و اموال نفیس خود که عمر عزیز خود را صرف آنها کرده و به مشقت های زیاد آنها را بدست آورده ، بلکه بسا شده که بسیاری از آن ها مال مردم بوده و به زور و نیرنگ آنها را مالک شده و آنکه چقدر حقوق بر اموال او تعلق گرفته و نداده ، حالا متوجه خرابی های کار خود شده که کار از کار گذشته و راه صلاح و بازگشت آنها بسته شده و از طرفی هول ورود به عالمی که غیر از این عالم است و چشمش می بیند چیزهائی را که پیش از این نمی دید.

می بیند حضرت رسول و اهل بیت طهارت (صلوات الله علیهم) و ملائکه رحمت و ملائکه غضب را حاضر شده اند تا درباره او چه دستوری داده شود و چه سفارش نمایند؟و از طرف دیگر ابلیس و یارانش برای آنکه او را به شک بیاندازند جمع شده اند و می خواهند کاری کنند که ایمان او از او گرفته شود و بی ایمان از دنیا برود و از طرفی هول آمدن ملک الموت که آیا به چه هیئت و شکلی با او روبرو خواهد شد و به چه محو جان او را خواهد گرفت ...

طبق روایات یکی از مهمترین مواردی که باعث آسانی سکرات موت و وسعت قبر انسان می گردد پوشاندن لباس زمستانی و تابستانی بر تن فقرا و نیازمندان بخصوص ایتام است.این مجموعه آماده دریافت کمک های نوع دوستانه شما در ایام سال تحویل جهت خدمات رسانی بیشتر به نیازمندان می باشد.

شماره حساب :0335448721004

شماره کارت عابر:6037991175939622

نزد بانک ملی ایران

نظرات 2 + ارسال نظر
مهدی جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 01:20

مطلب این خانم محترم به جا وقابل تامل می باشد ولی اگر شب عید شرمندگی یک پدر را در مقابل فرزندان ببینی ویا خجالت مادر از بچه های یتیم را ویا نگاه حسرت یک کودک به ویترین مغازه ها را نظاره گر باشیم کار این جوانان عزیز بد که نیست خوب هم خواهد بود آن هم در زمانه ای که مسولان ما به فکر خودشان وآباد کردن دنیا خود واطرافیانشان هستند آیا باز هم باید بگوییم ای جوانان حاشیه شهر بیایید کار بزرگ بکنید و........

زینب شهیدی پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 00:01

با سلام و خدا قوت .
مطالب خوبی در سایت قرار داده ایید اما رنگ قهوه ایی قالب وبلاگ و نوشته های طولانی و بدون تصویر خواننده را خسته می کند .
ضمنا آوردن یک روایت و دادن شماره حساب برای جمع آوری کمک به نیازمندان بدون برنامه ایی روشن و مستند ، فکر نمی کنید مخاطبانتان را به تردید بیاندازد.و تاثیر مطالبتان در آنها کم رنگ شود .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد