مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

حمایت منافقین از موج سبز

شعارهای رجوی با خودکار سبز

همراهی گروه های برانداز با سران فتنه  پیوند نا میمونی بود که در این برهه از تاریخ انقلاب به وقوع پیوست . خروج هنجار شکنان به خیابان ها و تخریب و سر دادن شعارهای هتاکانه کاملا نشان از آن دارد که گروهک تروریستی منافقین یکی از گروههای هدایت کننده و سازمان دهنده جنبش و جریان اغتشاشات بوده است .

مسعود رجوی سرکرده منافقین که تا انتخابات سال 88 کمتر خبری از او شنیده می شد به ناگاه پس از خرداد 88 ظاهرشده و موجی از بیانیه نویسی و پیام سرائی را آغاز می کند و پس از کلی فحاشی و جسارت ، شعارهائی را که برای اغتشاشگران و اوباش آماده کرده به آنان القاء می کند . رجوی در بیانیه های سال 88 خود حدود 45 شعار هتاکانه را برای اولین بار مطرح می کند :

« ما زن و مرد جنگیم بجنگ تا بجنگیم »

« نترسید نترسید ما همه با هم هستیم »

«مرک بر اصل ولایت فقیه »

« نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران »

و..... که برای اولین بار از رسانه های وابسته به منافقین پخش گردید.

سرکرده منافقین در کنار این آموزش ها و القائات خود به آشوبگران پیام های تشکر ، حمایت و همراهی به آقایان موسوی و کروبی نیز می دهد . رجوی که تا پیش از این ، همه مسئولین نظام را با الفاظی زشت خطاب می کرد، برای نخستین بار موسوی و کروبی را با الفاظی محترمانه همچون شما یا آقا خطاب قرار می دهد.

رجوی در 18 مردادماه 88 خطاب به کروبی می نویسد :

شما تا همین جا هم که قدم برداشته اید شایسته و سزاوار است و به همین میزان نزد خلق و خالق مأجورید!

وی در پیام دیگری در 7 اردیبهشت 89 از ضرورت حفاظت جانی موسوی و کروبی می گوید :

موسوی و کروبی با موقعیت شناسی در خواست اجازه تظاهرات داده اند و ما از آن بسیار استقبال می کنیم و بر ضرورت حفاظت و حراست از آنان تأکید می کنیم .

به اقای موسوی می گویم برای حفظ خویش تا هرکجا که میخواهد می تواند به مجاهدین خلق بتازد باکی نیست !

مااز دعوت موسوی و کروبی برای تظاهرات 22 بهمن استقبال می کنیم و همان طور که آقای موسوی و کروبی خواسته در تظاهرات شرکت کنید.با ایشان می گوئیم با مجوز یا بی مجوز از انجام تظاهرات به هیچ بهانه ای کوتاه نیاید.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد