مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

اغفال دانشجویان توسط منافقین


تور منافقین  در محیط های اجتماعی

منافقین از سال های گذشته  با راه اندازی « آژانس ایران خبر » اقدام به استخدام نیرو در پوشش این آژانس خبری برای جمع اوری اطلاعات از داخل کشور می نمودند وبا پرداخت حقوق ماهیانه چند صد هزار تومانی به فرد ، در بدو استخدام برای وی انگیزه بالائی برای همکاری با آنان به وجود می آوردند .منافقین با برنامه ریزی دراز مدتی که برای افراد استخدام شده داشتند فرد را تبدیل به یک جاسوس تمام عیار نموده و حتی الامکان عضو تیم های عملیاتی خود می کردند .

آنها تعدادی از این افراد را که سطح همکاریشان بالا بود انتخاب و از طریق همین آژانس خبری به بخش های اطلاعاتی خود معرفی و از آنها برای نفوذ در مراکز دولتی و نظامی استفاده می کردند.

منافقین با راه اندازی این خبر گزاری و استخدام نیرو از طریق آن در ایام خاص نظیر روز دئانشجو ، 18 تیر ، تجمعات صنفی معلمان و تجمعات صنفی کارگران و پرستاران بیشترین بهره برداری را می نمودند.

همچنین منافقین با اعلام آماده باش رسمی در تشکیلات خود از نیمه دوم مهرماه 1387 به افراد خود در داخل صریحا دستور دادند تا از تجمع ها و تحصن های دانشجوئی گزارش تصویری تهیه کنند و به آنها توصیه کردند برای جلوگیری از حساسیت مأمورین از گوشی موبایل خود برای تهیه عکس و فیلم استفاده نمایید.

منافقین عکس ها و فیلم های جمع آوری شده توسط عواملشان را در تلویزیون های ماهواره ای و وب سایت های اینترنتی به نمایش می گذاشتند و سعی بر نشان دادن چهره ای خشن و زشت از جمهوری اسلامی در مجامع بین المللی از برخورد با به اصطلاح آزادی خواهان داشتند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد