مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

سند خیــانت اصلاحــات!!


حمایت غرب از اصلاح طلبان یک ظرفیت است !!

 دیدگاه های آمریکا برای کسانی که در داخل کشور رسما اپوزیسیون نظام محسوب می شوند مهم است و آمریکا نیز این را به خوبی می داند ، اما نمی تواند با تک تک این افراد ارتباط پنهانی داشته باشد و به آنها خط بدهد و بگوید که امروز با اصلاح طلبان همسو باشند . بنابراین برای ایجاد ائتلاف و همسوئی و همکرائی بین اپوزیسیون سنتی و اصلاح طلبانی که امروز اپوزیسیون نوین ولی درون حاکمیت اند موضعگیری آشکار لازم است . این حمایت آشکار پیغامی برای همه جریان های همسوی آمریکاست که "هرکسی حرف ما را بزند از او حمایت خواهیم کرد "

عبدالکریم سروش در نامه ای که به مقام معظم رهبری نوشته ، از 20 سال پیش دنبال این قضیه بوده است . وی در این نامه آورده : "بالاخره 20 سال جهاد فرهنگی نتیجه داد و ما به زودی مرگ استبداد دینی را جشن خواهیم گرفت."

اینها از 20 سال پیش مباحثی را در راستای اهداف غرب شروع کردند . نظریاتی مانند جامعه باز پــوپــر ،دهکـــده جهـــانی ،پــارادایـم پـایـان تـاریخ فــوکــویــامـا ،مـوج سـوم تـافلــر و هــانتینگتــون که همه اینها بحثشان این است که پایان تاریخ ، ختم به بهشت موعود و لیبرال دموکراسی و دنیای سکولار می شود . همانگونه که آقای خـاتـمی در جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال 80 صریحا اعلام می کند «گـریـزی از سکـولاریسـم نیست »

این اقدامات ، قبل از 20 سال پیش و از زمان امام ( ره ) شروع شد . امثال آقای موسوی خوئینی ها ، حجاریان و... که در سال 76 سردمدار اصلاحات شدند، در دفتر مطالعات استراتژیک ریاست جمهوری دوره آقای رفسنجانی مباحث عملیاتی آن را دنبال کردند . مانیفست این افراد موج سوم هانتینگتون بود که اصلاح طلبان را برای براندازی مخاطب قرار می دهد.

http://s3.picofile.com/file/7689430856/%D8%AE%D8%A7%D8%AA%D9%85%DB%8C_%D8%AE%D9%88%D8%A6%DB%8C%D9%86%DB%8C_%D9%85%D9%88%D8%B3%D9%88%DB%8C.jpg

دفتر مطالعات استراتژیک رسما توصیه می کند که این کتاب را به صورت محدود ترجمه و منتشر کنند و بین لیدرها و جریان خودشان توزیع کنند . آنها اعتراف می کنند که حمایت های غرب 20 سال است که آغاز شده است ، زمانی که سخنگوی کاخ سفید می گوید : " ما باید حمایتمان از اصلاح طلبان ایران را آشکار کنیم "

همچنین در جلسات حزب مشارکت و مجاهدین صریحا تأکید می شود که حمایت غرب از اصلاح طلبان یک ظرفیت است .

اینها روی حمایت غربی ها از خودشان به عنوان یک ظرفیت حساب باز کرده اند و زاویه ادبیات آنها با خط امام (ره) کاملا مشخص است . همانگونه که امثال گنجی و کدیور گفتند و همانگونه که فکر می کردند طی هشت سال کار تمام است و هر آنچه در دلشان بود و با اصول خط امام ( ره ) در تضاد کامل بود را بیرون ریختند .

معنای تمام این حرف ها یک کلمه بیشتر نیست و آن « خیــــــــانـت » است .  

نظرات 2 + ارسال نظر
shanaz ghalibaf دوشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 14:37

سلام به برادران بسیجیم. نظام سالهاست میلیاردها دلار خرج فتنه و شورش در بحرین، سعودی ، یمن، افغانستان و غیره می‌کند. این همه خرج نه تنها دولت آنها را عوض نکرد بلکه ملت خودمان را به فلاکت انداخت. بخاطر این بدبختیها، نظام مجبور شده با کشورهای دیگر کنار بیاید. چیزی که مشخص است این است که این دنیا نه کاملا شیعه، نه کاملا سنی و نه کاملا و تماماً مسیحی‌ یا غیره خواهد شد. با وعده دادن به آمدن امام زمان دیگر مردم را نمی‌شود خر کرد. همچنین قران مجید می‌فرماید، لکم دینکم ولی یدین.

جلایر پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:03 http://Sh-bahmaee.blogfa.com

سلام
خوب بود ایکاش بیشتر می نوشتید
اگه قابل دونستید با نام شهید روستا لینک کنید
التماس دعا
جلایر

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد