مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

هاشمی مدیون انقلاب ..


هاشمی انقلاب ، بمان !!

 بدون شک آقای هاشمی رفسنجانی یکی از اثر گذارترین رجال جمهوری اسلامی ایران است در قبل و پس از پیروزی انقلاب بوده و خدمات بسیار ارزنده ای را برای این نظام مقدس انجام داده است . اما بیش از آنکه انقلاب مدیون هاشمی باشد ، هاشمی و امثال او مدیون و مرهون برکات انقلاب اند .


http://s2.picofile.com/file/7719289244/%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C2.jpeg

وی جزء معدود افراد باقیمانده از نسل اول انقلابیونی است که دوشادوش هم با طلایه داری خمینی کبیر ، نهال شجره طیبه حکومت اسلامی را غرس کرده و در هجوم خردکننده ترین طوفان ها به حراست جانانه از آن برخاسته اند .انقلاب ما ذخائری همچون هاشمی را آسان و ارزان به کف نیاورده که بخواهد آسان از کف بدهد .اما هاشمی و همه نخبگان و صاحب منصبان نظام باید همواره به یاد داشته باشند که تاریخ پرفراز و نشیب اسلام روایت گر سرگذشت مردان بزرگ بسیاری است که در بزنگاه حادثه ها و بحران مرتکب اشتباهات بزرگ گردیدند و خیلی زود از اوج عزت به حضیض ذلت در آمدند.

نخبگانی چون آقای هاشمی به اقتضای جایگاه و نفوذ کلامشان مسئولیت سنگین تری در قبال اسلام و انقلاب برعهده دارند که برای انجام آن ، گاه لازم است مصالح شخصی را قربانی نموده و چشم برخواهش ها و نفسانیات ببندند. اما ابتلا به بی بصیرتی و ناتوانی از تحلیل درست شرائط همواره می تواند زمینه ساز سقوطی جبران ناپذیر باشد.


غره مشو که مرکب مردان مرد را

در سنگلاخ بادیه پی ها بریده اند ...

 

والعاقبه للمتقین

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 22:55

سلام
خواص همیشه سرنوشت ساز هستند واگر با بصیرت اقدام کنند حر زمان خواهند شد والا تاریخ طلحه وزبیر زیاد داشته .........

خدایا بصیرت ما را عاشورایی کن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد