مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

چرا ..؟

رفتارهای هاشمی  در آئینه حوادث تلخ فتنه 88!!

چرا آقای هاشمی با تمام توان به پشتیبانی از جریانی برخاست که سوق دادن نظام سیاسی ایران به سمت سکولاریزاسیون و گسست از اندیشه های امام را راهبرد رسمی خود می پنداشت ؟

چرا آقای هاشمی علی رغم تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم روشنگری خواص در شرائط فتنه گون ، موضع گیری صریح آنها و مرزبندی شان با گروه های ضدانقلاب ، در کمال ناباوری سکوت اختیار کرد وچشم خود را بر همه آشوبگری ها ، فتنه انگیزی ها ، حرمت شکنی ها و هتاکی ها فرو بست ؟

چرا آقای هاشمی به عنوان یکی از برجسته ترین شاگردان مبارز مکتب خمینی ، این میزان زاویه گرفتن اصلاح طلبان از آرمان های امام راحل را برتافت و در برابر شعارهای جریا نفاق هیچ واکنشی از خود نشان نداد ؟

چرا آقای هاشمی پس از آشکار شدن نیّات پنهان جنبش سبز که رسما مورد حمایت سران آمریکا ، اسرائیل و انگلیس قرار داشت ، باز هم حاضر به مرزبندی شفاف با این فرقه ساختارشکن نشد ؟

چرا آقای هاشمی به گونه ای عمل می کرد که طراحان فتنه او را مهره پشتیبان خود در درون حاکمیت برای اجرای سیاست چانه زنی از بالا می دانستند ؟

چرا آقای هاشمی در جریان فتنه 88 تبدیل به شخصیتی شده بود که مخالفان نظام سعی داشتند او را رویاروی رهبری قرار دهند تا جائی که صفوف نماز جمعه اش جولانگاه سیاسیونی معاند ولایت فقیه و جماعتی بی دین گردید ؟

چرا آقای هاشمی از حمایت فرزندانش و توجیه رفتار آنان که آتش افروزی شان در ناآرامی پس از انتخابات برکسی پوشیده نبود ، دست برنداشت ؟

و ...


http://s2.picofile.com/file/7719289137/%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C.jpeg

 

نظرات 1 + ارسال نظر
مهدی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 00:20

اجرک الله استفاده کردیم به وبلاگ ما هم سری بزنید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد