مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

الیاس احمدی نژاد !!

بیوگرافی مشائی

اسفندیار رحیم مشائی در ابان ماه 1339 در رامسر متولد شد . مشائی از رشته مهندسی الکترونیک از دانشگاه صنعتی اصفهان فارغ التحصیل و در سال 1360 به عضویت سپاه درآمد . باتشکیل وزارت اطلاعات ، مشائی از سپاه به این نهاد رفت و سپس به دعوت سردار نقدی به کردستان رفت تا در سمت معاون اطلاعات واحد کومله اطلاعات سپاه مستقر در قرارگاه حمزه سیدالشهداء شروع به فعالیت کند .

مقارن با فرمانداری احمدی نژاد در خوی ، وی عضو شورای تأمین استان آذربایجان غربی بود . مشائی در سال 72 و در دولت هاشمی رفسنجانی به وزارت کشور رفت و مدیر کل امور اجتماعی وزارت کشور شد. او تا سال 76 در وزارت کشور ماند .بعد از سال های نخست تأسی رادیوپیام،مدیریت این رادیو و همچنین رادیوی تازه تأسیس تهران را عهده دار شد تا 24 خرداد 82 در زمان شهرداری دکتر احمدی نژاد که ریاست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران را برعهده گرفت .

مشائی در دوره مدیریت احمدی نژاد در شهرداری تهران طی سال های 82 و 83 مسئولیت معاونت اجتماعی شهرداری را نیز بر عهده داشت .در انتخابات ریاست جمهوری سال 84 از اعضای اصلی ستاد و تیم احمدی نژاد به شمار می رفت . وی پس از انتخاب احمدی نژاد به ریاست جمهوری به معاونت رئیس جمهور ارتقاء پیدا کرد و رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد .در سال 86 ازدواج پسر ارشد احمدی نژاد با دختر رحیم مشائی سبب شد تا نسبت دوستی احمدی نژاد و مشائی با نسبت خانوادگی مستحکم تر شود .


http://s4.picofile.com/file/7751769565/%D9%85%D8%B4%D8%A7%DB%8C%DB%8C_.jpeg

 

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد