مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

برو دنبال کار

یاران امام جعفر صادق علیه السلام نشسته بودند که علاءبن کامل وارد شد؛ رو به روی حضرت نشست و گفت:

دعا کن تا خدا به من روزی فراخ بدهد.

امام علیه السلام فرمودند:


"من برای این دعا نمی کنم، برو دنبال کار، چنان که خدای بزرگ به تو امر کرده است."




برگرفته از کتاب65درس زندگی از امام جعفر صادق(ع)

نظرات 1 + ارسال نظر
امیرعلی چهارشنبه 4 دی‌ماه سال 1392 ساعت 20:10 http://catia-education.rzb.ir/

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه و اوقات به کامتون باشه
خواستم بهتون بگم مطالب وب سایتتون بی نظیر و جالبه
و در کل باید بگم که وبتون معرکس
شما هم به وب سایت من یه سر بزنید اگه موافق به تبادل لینک بودید خبرم کنید
من باز هم به شما سر میزنم
موفق باشید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد