مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

مجتمع وحسینیه حضرت رقیه خاتون(س)

مشهدمقدس-شهرک شهید رجایی

حرمت موسیقی در قرآن


موسیقی در قرآن کریم

موسیقی با کثرت آیاتی که درباره آن نازل شده است _ در حالی که درباره سایر گناهان کبیره چنین سابقه آیاتی نیست _  معلوم می شود که موسیقی چه مرض و مفاسدی به همراه دارد که در قرآن کریم  هفت آیه به موسیقی اختصاص داده شده است.


ادامه مطلب ...

پیامد های منفی رایتل درجامعه

با رویکرد آسیب‌شناختی، بروز چه پیامدهایی را بر رواج رایتل محتمل می‌دانید؟

دکتر سید حسین شرف‌الدین، استادیار رشته جامعه شناسی و صاحبنظر در حوزه رسانه :

عمده‌ترین آسیب‌های مذکور بر نحوه استفاده متعارف از تلفن همراه را می‌توان در موارد ذیل فهرست نمود: تقویت فردگرایی، ‌کاهش ارتباطات چهره به چهره و میان فردی (و به بیانی ماشینی‌شدن ارتباطات، که آثار زیادی در فرهنگ‌پذیری افراد دارد)،‌ ایجاد ناامنی و تعرض به حریم خصوصی دیگران (از طریق قابلیت عکس‌برداری، فیلم‌برداری، ضبط صدا، انتشار اسرار خصوصی و خانوادگی افراد، تولید و پراکنش شایعات و… که گاه به بروز اختلافات خانوادگی، سوء‌ظن و حتی در مواردی به جدایی زوجین منجر شده است. متأسفانه عده‌ای از کاربران  هتک حرمت افراد را وسیله  لذت‌جویی خود قرار می‌دهند؛ در مواردی این بازی‌ها، به افراد شناخته شده و چهره‌های الگویی جامعه نیز تسرّی یافته است. در برخی موارد، متاسفانه دامنه این حرمت‌شکنی ها به ارزشهای دینی و اعتقادات و احساسات مذهبی مردم و حوزه مقدسات و قدسیات هم کشیده شده است.

ادامه مطلب ...

پاسخ به نظر اپراتوری رایتل

 اپراتوری رایتل معتقداست که عمده حساسیت‌های فرهنگی بوجود آمده در خصوص این شبکه، به سرویس تصویری آن مربوط است که آنهم با خواست و مشارکت مسئولانه کاربران، قابلیت کنترل دارد. در این خصوص چه نظری دارید؟

 

دکتر سید حسین شرف‌الدین، استادیار رشته جامعه شناسی و صاحبنظر در حوزه رسانه :

 ابتدا باید عرض کنم که طرح سوال و دغدغه در خصوص عوارض فرهنگی و پیامدهای آسیبی یک تکنولوژی وارداتی آنهم در سطح ملی، بیش از آنکه به شرکت یا موسسه وارد کننده و در مورد سوال، اپراتوری رایتل متوجه باشد، به مسئولان و کارگزارانی متوجه است که با اعطای مجوز و تخصیص امکانات، زمینه ورود این تکنولوژیها را به کشور بسترسازی و تمهید کرده‌اند؛ ثانیا، تجربه نشان داده که توصیه‌ها و راهکارهایی که مسئولیت کنترل و مراقبت از خود در مقابل آسیب‌ها و ویروسها را به خود اشخاص واگذار کرده، در عمل چندان که تصور می شود، کارایی نداشته و غالب کاربران، معمولا گوش شنوایی برای شنیدن این سنخ توصیه‌ها ندارند. مقایسه رایتل با ارتباطات تصویری از طریق اینترنت که تا قبل از این نیز کم و بیش جریان داشت، با توجه به دسترسی محدود، ضعف زیرساخت‌ها، سرعت پایین، هزینه نسبتا بالا، کنترل‌پذیری نسبی،  ضعف سواد رسانه‌ای، بی‌وجه است. تردیدی نیست که اکثر کاربران پروپاقرص این سنخ تکنولوژیها، به دلیل جاذبه‌های بسیار و تنوع قابلیت‌ها، قشر جوان و نوجوان یعنی اکثریت جمعیت کشور هستند. گروهی که به اقتضای موقعیت سنی از ویژگی‌ها و مختصاتی همچون ضعف تجربه‌های محیطی، قدرت ریسک‌پذیری، ضعف حساسیت اخلاقی، تلوّن مزاجی و تغییر‌پذیری سریع، آزادی نسبی از کنترل خانواده و محیط، فراغت کافی، انرژی قابل تخلیه زیاد، کمبود امکانات فراغتی و تفریحی، ضعف فرهنگ مطالعه برای پرکردن اوقات فراغت، درگیربودن با برخی مشکلات توانفرسا در حوزه انتخاب رشته تحصیلی، شغل، ازدواج، سبک زندگی، تحرک اجتماعی و… ؛ ضعف کارایی نهادهای تربیتی و فرهنگی در تربیت بهینه این نسل، ضعف امکانات در تولید و عرضه محصولات فرهنگی مناسب و متناسب با نیاز های این قشر، در معرض انواع توطئه‌های مختلف فرهنگی دشمنان داخلی و خارجی بودن و… ؛ برخودار است، بی‌شک، آمادگی و اشتیاق بالایی برای اشتغال و اعتیاد رسانه‌ای بویژه از نوع دردسترس و کم‌هزینه آن همچون تلفن همراه برای تامین منویات و ارضای نیازهای خود دارد. گسترش و شیوع استفاده از این رسانه‌ها، رفته رفته فضایی را ایجاد می کند که افراد را به همسویی و همنوایی ترغیب کرده و هزینه مخالفت را افزایش می دهد. فشارهای نرم محیطی همواره قادر است تا اراده‌های مخالف و ناهمسو را تدریجا در‌هم شکسته و منقاد و مطیع سازد. غالب نوجوانان وجوانان به اقتضای محدودیت‌های فوق و عواملی از این دست، قادر به مقاومت در برابر این سنخ فشارهای محیطی نیستند.

 

علل گرایش به رایتل


 چرا برغم ترتب  آسیب‌های انکارناپذیر و اجتناب‌ناپذیر، همچنان اشتیاق وافری به پذیرش این قبیل  تکنولوژیها (رایتل ) در میان مسئولان و مردم مشاهده می‌شود؟

 

 دکتر سید حسین شرف‌الدین، استادیار رشته جامعه شناسی و صاحبنظر در حوزه رسانه :

 بزعم من عوامل متعددی در این خصوص دخیلند که به برخی از آنها باجمال اشاره می‌کنم: حرص و ولع شدید به توسعه کشور و پرکردن سریع فاصله‌های تاریخی و تمدنی با کشورهای پیشرو، پذیرش کامل اقتضائات قهری و طبیعی ناشی از عضویت در جامعه جهانی، مبالغه در قدرت اعجاز‌گونه تکنولوژیهای مدرن در رفع نیازها، عدم یا ضعف توجه به اقتضائات و عوارض اجتناب‌ناپذیر تکنولوژیهای مدرن بویژه تکنولوژیهای رسانه‌ای، غلبه تلقی ابزاری از تکنولوژی به عنوان میراثی ارسطویی، عدم یا ضعف توجه به جایگاه فرهنگ و نقش و کارکرد آن در زندگی بشر و به بیان دیگر غلبه تمدن‌گرایی بر فرهنگ‌گرایی، توجه یک‌سویه به کارکردهای مثبت تکنولوژی و غفلت یا تساهل در برخورد با کارکردها و عوارض آسیبی آن، اعتقاد راسخ به علاج‌پذیری عوارض قهری تکنولوژی، مبالغه در قدرت و توان فرد در رویارویی با عوارض و آسیب‌های تکنولوژی، ارجاع مدیریت آسیب‌ها به افراد و خانواده‌ها یا نهادهای فرهنگی، عدم توجه به نقش و رسالت دولت اسلامی در قبال ضرورتهای فرهنگی و اخلاقی جامعه، عدم بذل توجه به ضرورت تمهید زیرساخت‌های فرهنگی مناسب قبل از ورود هر تکنولوژی، مقرون به صرفه تلقی کردن تکنولوژیها برغم پذیرش آسیب‌ها به اقتضای عقلانیت ابزاری، غفلت از انگیزه‌ها و اغراض مادی و سوداگرانه عوامل داخلی و خارجی در ترغیب کشورها به پذیرش این نوع تکنولوژیهاست

 

آثار و برکات صلوات

صلوات برتر از بیست هزار سال عبادت ملائکه

وقتی که پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله و سلم ) در شب معراج به آسمان چهارم رسید فرشته ای را دید که لوحی در پیش روی خود نهاده و در آن نگاه می کند و مانند رودی اشک از دیدگان می ریزد .آن ملک متوجه حضور رسول خدا ( صلی الله علیه وآله وسلم ) در آسمان چهارم نشد و لذا جبرئیل با بال خود به او زد و هنگامی که ملک متوجه شد بلافاصله رکاب آن حضرت را بوسید و تعظیم و اکرام نمود و عرض کرد : یارسول الله مرا معذور بدارید چرا که نور زیادی از این لوح  متصاعد بود و به همین جهت من متوجه حضور شما نشدم .

آن حضرت فرمودند : در این لوح چه چیزی نوشته شده است ؟ ملک عرض کرد در این لوح نوشته است :  

http://s3.picofile.com/file/7665133010/%D9%84%D8%A7%D8%A7%D9%84%D9%87_%D8%A7%D9%84%D8%A7%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87.jpg


« لااله الا الله محمد رسول الله علی ولی الله »

سپس ملک گفت من دو رکعت نماز به جا آوردم که بیست هزار سال طول کشیده است . به امر خدا پنج هزار سال در قیام و پنج هزار سال در رکوع و پنج هزار سال در سجود و پنج هزار سال در حال تشهد بودم حالا ثواب این نماز را به شما هدیه می کنم که از قصور من بگذرید.

حضرت فرمودند : من به نماز و طاعت تو احتیاج ندارم . فرشته عرض کرد پس آن را هدیه می کنم به امت شما . باز فرمودند : که امت من احتیاج به نماز تو ندارند ، به عزت خدا هر کسی از گناهکاران امت من یک بار صلوات بفرستد ثواب آن از بیست هزار سال طاعت تو برتر است .

امالی صدوق ج3 ص 429

بانوی فضیلت و کرامت

 بانوی فضیلت وکرامت  

 

پس از دفن حضرت معصومه (س) موسى بن خزرج سایبانى از بوریا بر فراز قبر شریفش قرار داد تا اینکه حضرت زینب فرزند امام جواد به سال 256 هجرى قمرى اولین گنبد را بر فراز قبر شریف عمه بزرگوارش بنا کرد

http://s1.picofile.com/file/7665024294/%D8%B9%DA%A9%D8%B3_%D9%82%D8%AF%DB%8C%D9%85%DB%8C_%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87.jpg


و بدین سان تربت پاک آن بانوى بزرگوار اسلام قبله گاه قلوب ارادتمندان به اهلبیت و دارالشفای دلسوختگان عاشق ولایت و امامت شد.


http://s3.picofile.com/file/7665024408/%D8%AD%D8%B1%D9%85_%D8%AD%D8%B6%D8%B1%D8%AA_%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87.jpg



ادامه مطلب ...

مدح حضرت فاطمه معصومه (سلام الله علیها)


http://s1.picofile.com/file/7665026234/%D9%81%D8%A7%D8%B7%D9%85%D9%87_%D9%85%D8%B9%D8%B5%D9%88%D9%85%D9%87.jpg



شاعر: حسین ایزدی                  مدح حضرت فاطمه ثالثه (س) 

                                            بانو سلام، دختر موسای طورها

هر جا قدم زدی شده کوهی ز نورها

من عاشقِ قدیمیِ این خانواده ام

 راهی شدم به محضرت از راه دورها

پیش شما هوای بهشت از سرم پرید

 این جا پر است بهجت و شور و سرورها

آن قدر هیبت و عظمت دارد این حریم

 جایی نمانده است برای غرورها

وقتی که آشیانه ی آل علی قم است

 فرش حریم آن شده گیسوی حورها

من چشم بسته ام به عطای کریم ها

راضی نیم به تکه نان مثل مورها

در قم همه ز بودن تو فیض می برند

 تنها نه زنده ها، که گرفتار گورها

هم چون عقیله عالمه ی بی معلمی

 طعنه زده کلام شما بر زبورها

گفتم عقیله و دل من رفت کربلا

 آخر به سمت قتلگه افتد عبورها

در پیش صبر زینب ما صبر هم شکست

 حرفی نمانده بود برای صبورها

شکر خدا برادر تو نیزه ای نخورد

 شکر خدا نرفته سرش در تنورها

بر روی پیکرش همه گل هدیه کرده اند

 جسمش نماند زیر هجوم ستورها



 

صلوات وتزکیه اعمال

صلوات و تبدیل شکوفه تلخ به عسل  

یکی از برکات  وآثار صلوات تزکیه اعمال است و تبدیل سیئات به حسنات آنهم جهت توفیقی که برای توبه حاصل می شود . در روایت آمده که :

روزی رسول خدا (صلی الله علیه وآله ) در نخلستانی نشسته بودند و حضرت علی (علیه السلام ) نیز در خدمت ایشان حضور داشتند ناگاه زنبور عسلی نزد آن حضرت آمد وشروع به چرخش دور پیامبر اکرم نمود . در این حال پیامبر ( صلی الله علیه وآله وسلم ) به مولا علی ( علیه السلام ) فرمودند :  یا علی این زنبور قصد دارد ما را ضیافت دهد و می گوید که مقداری عسل در فلان محل قرار داده ام .امیرالمؤمنین علی (علیه السلام ) را بفرستید تاآن را بیاورد .لذا حضرت علی رفتند و آن عسل را یافته و در مجلس حاضر نمودند. رسول خدا (صلی الله علیه وآله وسلم ) از زنبور پرسیدند : غذای شما که شکوفه تلخ است به چه سبب آن شکوفه به عسل شیرین تبدیل می شود ؟

زنبور عرض کرد : یا رسول الله این شیرینی از برکت وجود شماست . چون هر وقت که مقداری شکوفه برمی داریم بلافاصله الهام می شود سه نوبت بر شما صلوات بفرستیم و از برکت فرستادن صلوات شکوفه تلخ به عسل شیرین تبدیل می شود.

 

خزینه الجواهر ص586

گروهک میلیشیای منافقین

 پیدائی تا فرجام سازمان مجاهدین خلق

 

سازمان مجاهدین خلق ایران که بعد از انقلاب به منافقین معروف شدند در شهریور 1344 به وسیله سه تن از اعضای نهضت آزادی به نام های محمد حنیف نژاد ، سعید محسن  و علی اصغر بدیع زادگان بنیان گذاشته شد. این سازمان باتکیه بر دو اصل مبارزه مسلحانه و تأکید برضرورت تشکیلات مکتبی یا ایدئولوژیک بودن مبارزه ، فعالیت خود را آغاز کرد . در اواخر سال 1347 مقدمات جنگ مسلحانه را فراهم آوردند و در سال 1354 با ایجاد بحران ایدئولوژیک ٬ بیانیه تغییر مواضع ایدئولوژیک را انتشار دادند و به مارکسیسم گرایش پیدا کردند و مخالفان این جریان از جمله مجید شریف واقفی و مرتضی صمدیه لباف توسط طرفداران مارکسیست این سازمان به قتل رسیدند.


http://s3.picofile.com/file/7663349565/%D9%85%D8%B1%D8%AA%D8%B6%DB%8C_%D8%B5%D9%85%D8%AF%DB%8C%D9%87_%D9%84%D8%A8%D8%A7%D9%81.jpg

مرتضی صمدیه لباف


http://s3.picofile.com/file/7663350000/%D9%85%D8%AC%DB%8C%D8%AF_%D8%B4%D8%B1%DB%8C%D9%81_%D9%88%D8%A7%D9%82%D9%81%DB%8C.jpg

مجید شریف واقفی

بعداز پیروزی انقلاب و در خرداد 1360 این سازمان به فاز مسلحانه روی آورد و بعد از این روز موج ترورهای گسترده سازمان در نقاط مختلف کشور اقشار گوناگون مردم از پیر وجوان ، زن ومرد ، کارمند و کارگر ، جهادگر ، سپاهی ، نمازگزاران مساجد ، نیروهای بسیجی و نوجوانان و جوانان اعضای انجمن های اسلامی دانش آموزی و دانشجوئی و نظائر آنها را آماج حملات خود قرار داد.در این حملات تروریستی بیش از 12000 تن طی سالهای 1360 به شهادت رسیدند.منافقین حتی به اعمال فجیعی مانند آتش زدن کانکس نیروهای جهادگر در زاهدان یا یک نوزاد شیرخواره ، به آتش کشیدن اتوبوس پر از مسافر در شیراز ،  شکنجه و سوزاندن منجر به شهادت سه تن از پاسداران ، قتل عام یک خانواده روزه دار بر سر سفره افطار و اقداماتی از این دست که در تاریخ گروه های تروریستی جهان کم سابقه و بعضا بی سابقه بود ، مبادرت نمودند.

رفتار نابخردانه سازمان در نمازجمعه آن هفته تهران توسط حضرت آیه الله خامنه ای موشکافی شد و معظم له بلافاصله در 6 تیر ماه 1360مورد سوء قصد قرار گرفت.

http://s2.picofile.com/file/7663358602/6%D8%AA%DB%8C%D8%B1.jpg


http://s2.picofile.com/file/7663359030/6%D8%AA%DB%8C%D8%B1_.jpg



برنامه ریزی سازمان با انفجار 7 تیر تکمیل شد که در آن ایه الله دکتر بهشتی و 72 تن از یاران نظام و انقلاب به خاک وخون کشیده شدند. همچنین منافقین در 8 شهریور 1360 محمد علی رجائی رئیس جمهور و محمد جواد باهنر نخست وزیر را با انفجار بمبی مهیب در ساختمان نخست وزیری به شهادت رساندند. از جنایات دیگر این گروه خائن می توان به ترور شهدای محراب ( آیات عظام اشرفی اصفهانی ، صدوقی ، دستغیب ، قاضی ، مدنی ) و شهید لاجوردی و شهید صیاد شیرازی اشاره نمود .

http://s1.picofile.com/file/7663350428/%D8%B4%D9%87%DB%8C%D8%AF_%D8%A8%D9%87%D8%B4%D8%AA%DB%8C.jpg

عکس منتشره نشده از شهید بهشتی


http://s2.picofile.com/file/7663362682/7%D8%AA%DB%8C%D8%B1_.jpg


با ناامن شدن ایران برای منافقین نیروهای باقی مانده از ترس معرفی توسط مردم و دستگیری به عراق فرار کردند.مجموعه جریان تروریسم ضد مردمی سازمان منافقین به مثابه تکمیل عملیات ارتش متجاوز بعث عراق علیه تمامیت ارضی و استقلال کشور محسوب می گردید. پیوند سازمان و رژیم متجاوز صدام که به طور محرمانه از سال 1359 آغاز گردیده بود و در سال 1361 به امضا پیمان رسمی با طارق عزیز منجر شد ، تا به آنجا رسید که سازمان از سال 1364 علنا و رسما وارد خاک عراق شد و با استقرار در پادگان های ارتش صدام به عنوان بخشی از سیستم سرکوب و جنایت و تجاوز رژیم بعث به ایفای وظائف خویش پرداخت و سرانجام با سرنگونی صدام با دوگانگی رفتار حامیان غربی خود روبرو گردید. اینک این سازمان جنایتکار در خدمت مطامع و منافع آمریکا و اسرائیل قرار دارد و به جاسوسی و همدستی با بیگانگان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی مشغول است.

 

نقش منافقین و موساد در ترور دانشمندان هسته ای ایران

 

منافقین تاکنون ارتباط های گسترده ای با رژیم اشغالگر قدس داشته اند اما همواره به دلیل حساسیت عمومی مردم نسبت به این رژیم ، تلاش کرده اند از رسانه ای شدن و پرداختن به ابعاد دیدارهای خود با مقامات اطلاعاتی رژیم صهیونستی پرهیزکنند.


http://s2.picofile.com/file/7663367311/%D8%AC%D8%AF%D8%A6%D9%88%D9%86.jpg


-         - دیدار « مریم رجوی » با « جدعون مائیر » سفیر رژیم صهیونیستی در ایتالیا در جریان سفرش به رم

-          - حمایت وی از افسانه هولوکاست

-          - پوشش و حمایت ماهواره ای اسرائیل برای پخش برنامه های تلویزیونی منافقین

-     - ارتباط رسانه ای میان منافقین و اسرائیل که با در اختیار گذاشتن اطلاعات جاسوسی هسته ای ایران توسط اسرائیل و رسانه ای کردن آن توسط منافقین که همچنان ادامه دارد ...

ومسائلی از این دست ، ازجمله موارد شاخص ارتباط میان این گروهک و رژیم اسرائیل است که بارها در رسانه های گروهی به آن اشاره شده اما واکنش منافقین دراین خصوص تکذیب بوده و مسئولان اسرائیلی نیز ترجیح می دادند در مقابل انتشار این اخبار سکوت کنند .

اما این بار گروهک منافقین عملا خود به پرده برداری از همکاری مستقیم با صهیونیست ها پرداخت و در پی ترور دو دانشمند هسته ای با صدور اطلاعیه ای اعتراف کرد که در اجرای عملیات ترور دانشمندان ایرانی « دکتر فریدون عباسی و دکتر مجید شهریاری » دست داشته و وظیفه شناسائی و ارجاع اطلاعات مربوط به این دانشمندان به تیم های ترور اسرائیلی برعهده این گروهک بوده است .

گروهک منافقین در این اطلاعیه تلاش کرد با وارونه گوئی و فرافکنی٬ خود را از اجرای این ترور مبرا کند اما هم زمان اعتراف کرد که در این اعمال تروریستی وظیفه شناسائی این اساتید را بر عهده داشته است ،چنانکه در سایت منافقین آمده است :

« نقش شهریاری و عباسی ، در پروژه تسلیحات اتمی رژیم پیش از این ، بارها توسط مقاومت افشا شده است »


http://s2.picofile.com/file/7663378274/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C_.jpg


http://s3.picofile.com/file/7663378595/%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C%D8%A7%D8%B1%DB%8C.jpg

شهریاری


http://s2.picofile.com/file/7663378709/%D8%B9%D8%A8%D8%A7%D8%B3%DB%8C.jpg

عباسی


تأثیر کلام رهبری

ماجرای برخورد رهبر انقلاب با یک دختر و پسر


http://s2.picofile.com/file/7663758060/%DA%A9%D9%88%D9%87_.jpg


یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت:  یک روز که مقام معظم رهبری به کوههای اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند،


http://s2.picofile.com/file/7663757953/%DA%A9%D9%88%D9%87_.jpg


با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری وضع  نامناسبی داشتند.

http://s3.picofile.com/file/7663758167/%DA%A9%D9%88%D9%87.jpg


آنها به یک باره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان نداشتند از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند واینگونه به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فورا صادر خواهد کرد. ولی برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟(البته آقا می دانست)؛  آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواحه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیرمن و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا در باره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود : بد نیست صیغه محرمیتی هم در میان شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیائید، ومن هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خدا حافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند .

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند . با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان مسیر زندگی خود را تغییر دادند آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.
منبع: نشریه ماه تمام، شماره 3،ص17